26 април 2009

Фарьорски острови

Страхотно приятно червено, чак вкусно ми идва. Ягодкиии (много едри и мнооооого СОЧНИ ммм ), Marlboro (макар, че вече съм на много по-леки цигарки) Торфа на покрива е страхотен контраст, койте ме кара да се усмихна на цялата тази сива и мрачна картина. Само, че предпочитам да не мисля какви бубулечета се ровят, пълзят, човъркът в това зелено. Бялото освежава всичко, както винаги де. Бялото, бялото си е бяло! :) Способно е да рефрешне всичко, така че за момента да се отклониш от мрака и все пак ... Като гледам още малко и ще се изсипе страховит порой (хубаво е винаги да имаме чистачки точно тук, на това място!! хихи). А това , казва Д-р Брезовски (btw страхотен спирит,много цунки за този шот) е един от слънчевите дни.! :)) Такова място, а да е толкова сърдито времето .... и все пак колкото повече гледам и да искам да изпече слънчо от някъде, някак си ми е трудно, затруднявам се да си представя точно тази view слънчева. Някак си, сякаш ... няма да е същото място. Днес, а всъщност от вчера, времето беше същото .. Верно, че Слънчо се обади по едно време за малко, но беше само за да ми светне за моент в мрака от облациииии които никак не ми подхождат на същността.

1 коментар:

  1. Представям си , че се отдлечавам от това място, завинаги,обръщам се и поглеждам към червените къщи през рамо.Сега вече мога , да се усмихна! Червеното сякаш не е цвят, дори бялото е някак " отачаяно" Предтставям си празничен ден. Сватба.Бият сватбени камбани.Не е приятно , зловещи са. Хичкок дали е ходил там , ще се влюби.

    ОтговорИзтриване